Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~crzysiek | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek adresWołów zarejestrowany20.08.2007 @17:21:28 ostatnio na stronie11.08.2012 @18:22:00

Jak już tu Jesteś to oceń chociaż jedno zdjęcie.

Jeżeli Ci się nie podoba to nie bój się dać niskich ocen, ja nikogo nie zabijam i nie mszczę się

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze125 posty na forum0

komputer / sprzęt
Fuji S7000

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Niv    17.12.2008 @12:06:41
profilowe och;]
~sanchin    23.05.2008 @16:37:40
pogrzeb dobrze w szufladzie na pewno się coś znajdzie :D
~sanchin    22.05.2008 @21:43:00
Krzychu wrzuć że ino coś nowego POZDRO

ostatnio edytowane: 2008-05-22 21:43:19
_______
http://www.grzegorz.namielski.pl
~sobek99    23.01.2008 @01:14:08
wiesz co jano tak mi się nudzi ze odświeżam stare foty i wrzucam na DA, musimy kiedyś przy ładnej pogodzie iść coś popstrykać bujaka
~colloomb    20.01.2008 @18:27:03
bardzo dziekuje
~AdrianaSzopinska    18.01.2008 @19:20:16
~milenarozmus    31.12.2007 @17:43:38
hahahahha
musisz miec piekny umysl ktory produkuje stwierdzenia ' horyzont jest krzywy' :D
~mera    12.09.2007 @17:06:00
poczekaj na efekt.jutro wystawie moje dzielo po stylizacji:Dwtedy sie zastanowisz czy bookowac wizyte:D
_______
EM-PHOTO.EU
~sobek99    11.09.2007 @12:55:37
<-------- Cześć Janosik, to ja
~falcrum    27.08.2007 @23:08:36
Cześć Krzysiek Fajnie, że tu jesteś Fotografie też są dobre. Powodzenia dalej!
~Withheld    25.08.2007 @11:51:03
HEheh dzieki Ale mysle, ze te kolory ktore proponujesz na owym zdjeciu sa bardzo dobre. Zywe, soczyste i przypominaja o dziecinstwie Pozdrawiam!!
~cappucino    24.08.2007 @20:55:18
wybacz, jestem pokopana trochę i nie patrzę na profil tylko od razu odpisuję. :D
taa, slajdy robiła rodzina to ja pstrykałam foty.
~cappucino    24.08.2007 @19:40:06
trochę zgadłaś.. :P
to był po prostu slajd, a ja zrobiłam mu zdjęcie.
~qudi    22.08.2007 @19:45:51
Nie całowałem pozdro
~Mareska    21.08.2007 @11:50:46
O tak , warto, północna Szkocja jest przecudna
Pozdrawiam
-xcaliforniax    20.08.2007 @18:41:08
o kurde blaszka ziom
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt